Новини

29 квітня 2011

Компанія Кока-Кола вітає з успішним Європейським Тижнем Енергоефективності

29 квітня 2011 — Кока-Кола Хелленік відмітила Європейський Тиждень Енергоефективності (EUSEW), де вдбулися ряд заходів, присвячених обговоренню енергоефективності.

Кока-Кола Хелленік, як одна із найбільших компаній по виробництву та реалізації бутильованої води компанії Кока-Кола, з ентузіазмом прийняла участь в «EUSEW» (11-15 квітня), щорічній всеєвропейській події, яка цього року пройшла під гаслом „Розумна енергія для сталого майбутнього”.

Під час цього тижня, Кока-Кола Хелленік провела 32 заходи, спрямованих поділитись досвідом збільшення енергоефективності в восьми країнах Європи. Кожного охочого запрошують прийняти участь в засадження 15 000 дерев, а також прийняти участь в турах по заводам, що „поєднують теплоємність та продуктивність”, які компанія запровадила для забезпечення чистою енергією своїх заводів-ботлерів.

Ульрік Гехмашер, Директор із зв'язків з громадськістю групи Кока-Кола Хелленік, який координує роботу заходів в Європі, проголосив: „Ми запровадили інноваційні енергоефективні заходи в усіх наших 77 заводах-ботлерах, а також ми ставимо на меті скорочення викидів CO2 на 20% до 2020 року. Європейський Тиждень Енергоефективності забезпечує вражаючу основу поділитися нашим досвідом та зробити ще більший вклад. На протязі тижня, ми залучили наших співробітників, акціонерів та місцевих організацій в різноманітних заходах у восьми країнах Європи”.

Були проведені такі заходи:

  • Греція – 2000 співробітників отримали надбавки на екологічне водіння разом з відвідуванням 1200 інтерактивних семінарів, що проводились у співробітництві з компанією Тойота. Всі співробітники також прийняли участь в кампанії підвищення компетентності у співпраці з Міжнародним фондом дикої природи „Hellas”, спрямованої на краще розуміння переваг енергоефективності.
  • Ірландія – день відкритх дверей та семінар на тему управління водою, як цінним та важливим ресурсом, для ключових акціонерів. Також будуть організовані презентації найкращих практик бізнесів в Новій Ірландії, включаючи Кока-Кола Хелленік, яка сфокусована на стабільне скорочення рівня використання води на своїх виробничих потужностях в Лісборні. В графстві Антрім відбувся захід берегового захисту, де було зібрано 35 мішків сміття в затоці Браун міста Ларн.
  • Італія – Кока-Кола Хелленік Італії провела дні відкритих дверей на своїх заводах-ботлерах в містах Ріонеріо, Ельмас, Гальяніко, Ногара, Орикола, Марчанізе, щоб продемонструвати енергозберігаючі заходи, такі як фотогальванічна установка нового бренду, яка гарантуватиме комплексне скорочення CO2 на 11,500 тон в рік. Більше 850 чоловік з різних верств населення, включаючи акціонерів, журналістів, школярів та членів місцевих організацій відвідали дні відкритих дверей. Виробничі потужності заводу в м. Ногара, де відбулося скорочення викидів CO2 на 66% та збільшилося енергоефективність на 83 %, також влаштував зустріч мережі Глобального договору Італії, де 14 компаній обмінювались своїм досвідом та цілями на збереження енергії та використання альтернативної енергії.
  • Румунія – в першу річницю встановлення заводу з системою енергозбереження в місті Плоєшті, Кока-Кола Хелленік Румунії провела спеціальний захід для журналістів та студентів Університету економіки. Передбачається показ презентації поетапного енргозбереження, екскурсії на завод з енергоефективною системою та енергозберігаючим складом.
  • Сербія – Більше 600 робітників в дев’яти містах Сербії та Чорногорії прийняли участь у внутрішній кампанії для збільшення компетентності про важливість енергоефективності вдома та на роботі. Серцем кампанії була інтерактивна вікторина для всіх співробітників, з метою висвітлення як вони зможуть проявити індивідуальність та показати найбільшу енергоефективність. Кожний співробітник отримав еко-диплом, який можна застосувати на практиці в повсякденних ситуаціях.
  • Австрія – 150 студентів з чотирьох локальних коледжів приєдналися до робітників для вивчення повторного використання ПЕТ пляшок. Програма включає екскурсії на завод по переробці ПЕТ пляшок, фільми та інформування про останні дослідження екологічного впливу ПЕТ пляшок. Представник австрійської сміттє переробної організації «ARA» також надає широкий огляд переробки відходів.
  • Польща – 240 робітників та їх сімейпосадили 15000 дерев. Ця цифра досягла 41000 дерев, які посадили Кока-Кола Хелленік Польща починаючи з 2007 року, привертаючи увагу суспільства до важливості відповідальних вчинків стосовно навколишнього серидовища, шляхом скорочення викидів CO2.
  • Швейцарії – Кока-Кола Хелленік Швейцарія у співробітництві з кантональною потужною станцією „EKZ” провели навчальні сесії для персоналу про відповідальне використання енергії, наскільки можна скоротити її споживання на роботі, та поетапне скорочення її вдома. Помірковане споживання енергії на протязі двох тижнів показало переспективні результати. Компанія отримала енергозбереження близько 19,4%, порівняно з попереднім роком. Отже результат прирівнюється до 907 кВТ/год, чи 630 лампочек (60 Вт) зекономились за 24 год в день. Кока-Кола Хелленік Швейцарія, серед найбільш ефективних компаній, зберегла більше 10% енергії.

Згідно даних світового індексу сталого розвитку Доу Джонса, Кока-Кола Хелленік входить в топ 10% найбільш стабільних компаній світу. Як довготривалий учасник Глобального договору ООН, компанія також входить в список індексу Financial Times (FTSE4Good Index) з 2000 року та співпрацює з понад 200 акціонерних організацій місцевих, національних та міжнародних рівнів в досягненні стійких цілей.

Про Кока-Кола Хелленік

Кока-Кола Хелленік є однією з найбільших у світі компаній-ботлерів, що займається розливом, продажем та дистрибуцією продукції The Coca-Cola Company. з об’ємом продажу більш ніж 2 мільярди умовних упаковок продукції та понад 560 мільйонів клієнтів, що купують напої щорічно. Компанія пропонує широкий вибір безалкогольної продукції, що включає солодкі газовані напої, соки, соковмісні напої, воду, спортивні та енергетичні напої, чай та каву. Компанія Кока-Кола Хелленік бере участь у сталому розвитку для збереження цінностей як свого бізнесу, так і суспільства загалом. Ця політика передбачає задоволення потреб споживачів у виборі безалкогольних напоїв, заохочення відкритих робочих стосунків, ведення бізнесу в умовах дбайливого ставлення до навколишнього середовища та здійснення вагомих внесків у соціально-економічний розвиток місцевих громад.

Акції компанії Кока-Кола Хелленік зареєстровані на Афінській біржі (ATHEX: EEEK), з повторним лістингом на Лондонській фондовій біржі (LSE: CCB). Депозитарні розписки (ADRs) компанії Кока-Кола Хелленік зареєстровані на Нью-Йоркській фондовій біржі (NYSE: CCH). Кока-Кола Хелленік включена до світового індексу сталого розвитку Доу Джонса та індексу Financial Times - FTSE4.

Більш детальна інформація про Кока-Кола Хелленік на веб сторінці www.coca-colahellenic.com.