Новини

04 травня 2011

125 РОКІВ СТВОРЕНА ДАРУВАТИ РАДІСТЬ

Компанія Кока-Кола святкує 125-ти річчя напою Coca-Cola, дякуючи споживачам навколо світу і з поглядом у майбутнє.

Атланта, 4 травня 2011 року — відбулося святкування 125-ти річчя напою Кока-Кола, яким ми насолоджуємося ще з 8 травня 1886 року. Компанія Кока-Кола вдячна кожному, хто забезпечував охолодженим напоєм споживачів за допомогою інновацій, соціальних заходів та ексклюзивних співробітництв на протязі року та навколо світу.

„Ми ніколи не досягли б таких вершин без улюбленців нашого бренду, тому що кожний, хто насолоджувався нашим напоєм останні 125 років, відіграв важливу роль у допомозі нам освіжити всю планету” – відзначив Мухтар Кент Президент та Генеральний директор компанії Кока-Кола. „Напротязі цього року ми прагнемо святкувати із вдячністю споживачам навколо світу, що створили той бренд, яким ми пишаємося сьогодні. Ми вдячні нашим колегам, споживачам, партнерам та кожному, хто любить напій Кока-Кола.”

На протязі тижня святкування річниці, Компанія планує створити та розділити моменти радості вже звичним для неї шляхом – збираючи людей разом музикою, мистецтвом та розвагами.

В місті Атланта, 7 травня, компанія Кока-Кола проведе спеціальний фестиваль для співробітників та їх сімей, де вони матимуть змогу скликати фонд Червого Хреста допомоги хворим та взяти участь в різноманітних мистецьких заходах, які відбудуться в Пембертон Плейс. Також компанія святкуватиме концерт, присвячений 125 –й річниці напою, що транслюватиметься он-лайн, з лозунгом „дякуємо тобі”, адресованому людям навколо світу, на сайті, з послідуючою переадресацією на такі соціальні мережі, як YouTube, Facebook та Twitter. Музиканти зі Сомалі, Нової Зеландії, Великобританії та США зберуться разом на концерті, включаючи володарку Греммі, американського ідолу цього сезону Келлі Кларсон.

Згідно даних Раяна Сікреста, концерт розпочнеться з пісні-гімну „Wavin' Flag” репера Кейнана Абді Варсаме (K’NAAN), яку компанія Кока-Кола використовувала під час Чемпіонату Світу FIFA-2010, що в результаті стала світовим хітом. Серед відомих виконавців виступатимуть також поп зірка, номінантка на Греммі Natasha Bedingfield з піснею „One Night Only” та зірка R&B Ne-Yo. Запрошення на живий концерт в Centennial Olympic Park в Атланті обмежуються виключно для співробітників та їх сімей компанії Кока-Кола.

Крім того, во всьому світові відбудеться безліч святкувань та подяк від компанії Кока-Кола, серед яких:

  • Світовий день прибирання співробітниками компанії Кока-Кола територій місцевих організацій, з якими компанія співпрацює. На протязі квітня, в Атланті, співробітники прибирали Підмонт Парк в день землі та, у співробітництві з Національною парковою службою та Кінг центром, допомагали злиденним сім’ям баптистської церкви „Ебенезер”, історична частина Атланти також святкує 125-у річницю в 2011 році.
  • Розповсюдження пам’ятних карток в Бразилії, які приносять оптимізм та радість.
  • Розпочалися серїї постійних ініціатив в Кенії, включаючи співпрацю з фондом Кенійського Червоного Хреста.
  • Масштабне відкриття світової виставки Кока-Кола в Росії, що відображає елементи історії компанії.
  • Вручення подарунків громадським організаціям, які мають пріорітети „Жити заради змін” в Південній Африці.
  • В США, кампанія „125 років літної насолоди” запрошує споживачів насолодитись напоєм Кока-Кола в новій пляшці 1,25 л.
  • Початок програми „Живи позитивно” у В’єтнамі.
  • Спонсорство Харарського Міжнародного Фестивалю Мистецтв в Зімбабве, зібрав більш, ніж 140 артистів з усієї планети та більше однієї тисячі місцевих артистів.

Реклама, фотографії та мистецька робота компанії Кока-Кола буде розміщена в меморіальній книзі, опублікованій Assouline, як реакція на доречність бренда в сучасній культурі на протязі останніх 125 років. Книги будуть доступні у роздрібному продажі навколо світу та на сайті www.assouline.com в цифровому варіанті, а також доступні для завантаження в крамниці „App” для Apple iPad.

Наступним кроком компанії Кока-Кола буде розповсюдження лімітованого видання книг в обраних крамницях по всьому світові. Тепер споживачі всієї планети матимуть змогу переглянути архівну спадщину компанії Кока-Кола, за допомогою нового віртуального музею, а також он-лайн туру по досі невідомим архівам компанії Кока-Кола, що можна знайти на сайті www.theverybestofcocacola.com. Крім того, цього тижня новий архів спадщини компанії з'явиться в крамниці «Аpp». Також відкривається доступ до інтерактивного розкладу та зв'язку з систематично модернізованим блогом «Розмови про Кока-Колу».

Крім святкування історичної річниці свого флагманського бренду, компанія Кока-Кола також споглядає в майбутнє через призму свого бачення 2020, переможних планів разом зі своїми партнерами.

„Ми маємо привілеї та відповідальність бути відданим партнером з організаціями навколо світу, а також компанія Кока-Кола покликана допомагати будувати краще майбутнє” – розповів Кент. „Ми чимало досягли за останні 125 років, але це тільки початок.”

Як частина свого бачення 2020, компанія планує продублювати свою дохідну систему 2010 року до 2020 року, вдосконалюючись за десять років. Компанія також поставила стійкі цілі, як частину своїх зобов’язань, бути хорошим розпорядником навколишнього серидовища та партнером суспільним організаціям навколо світу.

8 травня 1886 року фармацевт Джон Пембертон із Атланти створив напій Кока-Кола, який вперше реалізовувався в аптеці Джейкобсів. 8 травня 2011 року Компанія Кока-Кола відзначає свою 125 –у річницю.

The Coca-Cola Company

Coca-Cola Company (TCCC) є найбільшою компанією у світі по виготовленню напоїв, маючи в своєму портфелі більш ніж 500 брендів газованих та негазованих напоїв. Поряд з Coca-Cola, визнаним найціннішим брендом у світі, портфоліо компанії включає в себе 15 інших брендів на загальну суму більше мільярда доларів, включаючи Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply і Georgia. Всесвітньовизнано, ми є номер один серед постачальників газованих напоїв, соків і соковмісних напоїв, а також готових до вживання чаю та кави. Завдяки налагодженій та найбільшій в світі системі дистрибуції напоїв, споживачі в більш ніж 200 країнах насолоджуються напоями Компанії у розмірі 1,6 млрд. порцій на день. З незмінною прихильністю до створення стійких громад, наша компанія орієнтована на ініціативи із захисту навколишнього середовища, економії ресурсів та підвищення економічного розвитку суспільства, де ми працюємо. Для отримання додаткової інформації про нашу компанію, будь ласка, завітайте на наш сайт за адресою www.thecoca-colacompany.com.