Новини

7 червня 2013

Coca-Cola HBC випустила свій перший Інтегрований звіт та десятий звіт GRI

Афіни, 7 червня 2013 — Coca-Cola Hellenic Bottling Company AG (Coca-Cola HBC) оголосила про публікацію свого першого Інтегрованого звіту, що відображає зусилля компанії щодо створення більш сильного та стійкого бізнесу.

Coca-Cola HBC, одна з провідних компаній-виробників безалкогольних напоїв у Європі, постійно прагне до сталого розвитку в усіх сферах своєї діяльності. Десять років тому компанія випустила свій перший Звіт соціальної відповідальності, який відповідає вимогам Global Reporting Initiative (Глобальна ініціатива зі звітності), а сьогодні компанія входить в групу лідерів індексу FTSE4Good, а також п’ять років поспіль, починаючи з 2008 року, входить до світового Індексу сталого розвитку Dow Jones Sustainability Index.

Методи ведення Компанією свого бізнесу інтегровані з її обов’язками у сфері стійкого розвитку. Природно, що наступним кроком стало відображення цього у звітності. Цілісний опис бізнес-моделі компанії і, як вона використовує капітал і ресурси, дає читачеві усестороннє та глибоке розуміння позиції компанії на ринку. Цей звіт демонструє, як саме компанія створює цінність для своїх акціонерів, громад та інших зацікавлених сторін. У звіті також міститься систематичний опис потенційних ризиків і можливостей компанії.

Coca-Cola HBC виконує рекомендації Міжнародної комісії з інтегрованої звітності (IIRC, www.theiirc.org) та разом з The Coca-Cola Company бере участь в експериментальній програмі IIRC, яка спрямована на створення найбільш ефективного методу підготовки Інтегрованого звіту на світовому рівні.

Перший Інтегрований звіт порушує найсуттєвіші питання, показники та результати 2012 року, а також відображає у цифровому вираженні успіхи, яких домоглася Компанія у ряді фінансових, економічних, соціальних та екологічних показниках.

Нещодавній перехід компанії до Швейцарії та лістинг у преміум сегменті Лондонської фондової біржі викликають у широкого кола зацікавлених сторін та органів влади додаткові очікування, на які Компанія намагається відповісти в інтегрованій звітності. Компанія має намір докласти максимум зусиль у цій новій сфері, щоб зберегти своє лідерство щодо сталого розвитку та інтегрованої звітності.

При підготовці звіту Компанія намагалася відповідати найсуворішим критеріям та жорстким міжнародним стандартам, і вже третій рік поспіль пройшла зовнішній аудит, щоб досягти максимального рівня «A +», відповідно до стандарту Глобальної ініціативи зі звітності (GRI G3).

Друковану копію можна замовити електронною поштою: sustainability@cchellenic.com

Основні положення звіту

2012 рік був достатньо важким для більшості країн та громад, де ми працюємо, а шлях до відновлення економіки все ще залишається невизначеним. Незважаючи на таку ситуацію, рівень доходу зростав швидше ніж обсяг реалізації за рахунок чистого доходу на 3% до 7045 мільйонів євро у порівнянні з минулим роком. Наш чистий грошовий потік склав 341 млн. євро і ми намагаємося зменшити витрати за рахунок ініціатив прискореної реструктуризації.

У 2012 році ми зміцнили наші позиції відносно конкурентів. У 21 з 28 ринків ми збільшили або зберегли долю ринку в об’ємному вираженні у категорії газованих напоїв та долю ринку у грошовому вираженні у категорії безалкогольних напоїв у 23 з 28 ринків.

Незважаючи на складні умови, залучення співробітників залишилось на досить високому рівні — 56%, а травматизм на виробництві знизився до 6,9 випадків на 100 працівників, що на 20 % менше ніж у минулому році і на 82% менше ніж у 2008 році.

У порівнянні з минулим роком негативний вплив наших підприємств на водні ресурси зменшився на 5,5%, викиди вуглецю на 6%, а об’єм твердих відходів, що вивозять на полігон, на 15%.

Програми по залученню громадськості були впроваджені в усіх країнах і охоплюють такі сфери, як охорона водних ресурсів, здоровий спосіб життя, розвиток молоді та допомога під час стихійних лихах. Загалом витрати компанії на ці програми склали понад 8,5 млн євро. Більше 2,5 млн людей взяли участь у спортивних та фітнес програмах.

Про Coca-Cola HBC

Coca-Cola HBC AG є материнською компанією Coca-Cola Hellenic Group. Coca-Cola HBC друга по величині компанія-ботлер продукції The Coca-Cola Company з об’ємом продажу більш ніж 2 мільярди умовних упаковок продукції. Компанія працює у 28 країнах світу та обслуговує понад 581 млн. споживачів. Coca-Cola HBC пропонує широкий вибір безалкогольних напоїв у різних категоріях: солодкі газовані напої, соки, вода, спортивні та енергетичні напої, чай та кава. Компанія дотримується принципів сталого розвитку з метою створення цінностей для свого бізнесу і для суспільства. Ця політика передбачає задоволення потреб споживачів у виборі безалкогольних напоїв, заохочення відкритих робочих стосунків, ведення бізнесу в умовах дбайливого ставлення до навколишнього середовища та здійснення вагомих внесків у соціально-економічний розвиток місцевих громад.
Coca-Cola HBC зареєстрована у преміум лістингу Лондонської фондової біржі (LSE: CCB), а також її акції котуються на Афінській біржі (ATHEX: EEEK). Депозитарні розписки (ADRs) компанії Coca-Cola HBC зареєстровані на Нью-Йоркській фондовій біржі (NYSE: CCH). Coca-Cola HBC включена до світового індексу сталого розвитку Доу Джонса та індексу Financial Times - FTSE4.

Для отримання більшдетальної інформації: www.coca-colahellenic.com.

За додатковою інформацією звертайтеся:

Директор із зв'язків з державними установами та комунікацій
ІП Кока-Кола Беверіджиз Україна
Андрій Бублик
Телефон:
+38 (044) 490-07-07
ccbu@cchellenic.com