Новини

23 березня 2015

Компанія Coca-Cola HBC AG опублікувала інтегрований звіт за 2014 рік

23 березня 2015 — Coca-Cola HBC AG (Coca-Cola HBC або Компанія), друга за розміром в світі компанія-ботлер продукції The Coca-Cola Company оприлюднила інтегрований річний звіт за 2014 рік з концепцією «It’s Good to Share — Building Trust, Spreading Happiness».

Це вже третій інтегрований звіт Компанії, і перший звіт, в якому розкриваються всі аспекти бізнесу, корпоративного управління та показники сталого розвитку, а також приділяється належна увага партнерським стосункам, які є ключовими для досягнення успіху.

Дімітріс Лоіс, виконавчий директор Coca-Cola HBC, відзначив: «Ми знаємо, що наш успіх тісно пов’язаний з добробутом наших споживачів та місцевих громад, для яких ми працюємо. Протягом більш ніж десяти років ми неперестанно вдосконалюємо наш підхід до відповідального і стійкого ведення бізнесу. Нашою метою є заслужити довіру, створюючи цінність для всіх наших стейкхолдерів. Ця цінність все більше формується факторами, що виходять за рамки фінансових показників, такими як екологічна і соціальна відповідальність, наша репутація у громадах, для яких ми працюємо, залучення стейкхолдерів та інвестиції в розвиток наших людей — все це разом підвищує стійкість нашого бізнесу.»

Інтегрований звіт за 2014

Coca-Cola HBC прагне створювати цінність за рахунок найвищих рівнів якості, ефективності та турботи. Ключові показники 2014 року:

  • продажі: 2 млрд. умовних ящиків напоїв;
  • 589 млн. споживачів;
  • 2,1 млн. клієнтів у 28 країнах;
  • 36362 штатних співробітників, понад 600000 людей, що працюють у суміжних галузях;
  • € 8,7 млн. інвестовано у програми з розвитку місцевих громад;
  • 31 296 людино-годин волонтерів інвестовано у розвиток соціальних та екологічних ініціатив;
  • показники споживання води скорочено до 18,4 млрд. літрів;
  • викиди вуглекислого газу зменшено до 718 766 тонн;
  • 73% пакувальних матеріалів перероблено;
  • 91% відходів виробництва перероблено.

У 2014 році ініціативи зі сталого розвитку Компанії були сфокусовані на трьох основних напрямках: популяризація здоров’я і добробуту, зниження впливу на навколишнє середовище та підтримка місцевих громад.

Популяризація здоров’я і добробуту

  • 1,6 млн. активних учасників спортивних програм та занять з фітнесу;
  • представленість на всіх ринках низькокалорійних та некалорійних безалкогольних напоїв з 2015 року;
  • добровільне нанесення інформації про калорійність продуту на лицьовій стороні упаковки.

Зниження впливу на навколишнє середовище

  • зниження загального обсягу викидів вуглекислого газу на 7,8% у порівнянні з 2013 р.;
  • €5,8 млн. інвестовано у проекти із збереження водних ресурсів у більш ніж 20-ти країнах, що дозволило заощадити понад 1,1 млн куб. м води;
  • вісім заводів Компанії нагороджені Золотим Сертифікатом Європейського партнерства з раціонального використання води (European Water Stewardship Gold certificate);
  • €4,3 млн. інвестовано у програми з енергозбереження, завдяки чому витрати на енергозабезпечення скорочено на 300 млн. МДж.

Підтримка місцевих громад

  • €8,7 млн. (2,5% прибутку до сплати податку) інвестовано у партнерство з місцевими громадами та ініціативи, спрямовані на вирішення екологічних і соціальних проблем;
  • €2,4 млн. інвестовано у підтримку розвитку молоді задля збільшення можливостей працевлаштування, а також, на підтримку жінок, що бажають стати підприємцями;
  • понад 30000 людино-годин волонтерів у поєднанні з грошовими та нефінансовими пожертвуваннями інвестовано на підтримку громад під час стихійних лих.

У 2014 році Coca-Cola HBC стала лідером серед компаній з виробництва напоїв за показниками індексу сталого розвитку Доу Джонса в світі та в Європі (Dow Jones Sustainability Index (DJSI) World and Europe) і знаходиться в списку індексу FTSE4Good з дня його заснування у 2001 р. Компанія також отримала рейтинг класу «А» від Carbon Disclosure Project (CDP) і місце в індексі Global Climate Performance Leadership.

Інтегрований звіт за 2014

Інтегрований звіт відповідає вимогам Міжнародної ради з інтегрованої звітності (IIRC) та підготовлений у відповідності до стандарту Глобальної ініціативи зі звітності (GRI 3.1.). Звіт містить інформацію про прогрес у виконанні 10 принципів Глобального договору ООН (UNGC), а також, UN CEO Water Mandate і UN Caring for Climate Business Forum.

Соціальні та екологічні дані, опубліковані в звіті, були перевірені незалежною компанією Denkstatt GmbH, у тому числі і частини звіту, що відповідають вимогам GRI та UNGC. Достовірність даних по інвестиціям в місцеві громади перевірялася організацією London Benchmarking Group.

Інтегрований річний звіт компанії Coca-Cola HBC AG за 2014 р. можна завантажити за посиланням http://coca-colahellenic.com/en/investors/reports/.

Про Coca-Cola HBC

Coca-Cola HBC друга за розміром в світі компанія-ботлер продукції The Coca-Cola Company з об’ємом продажу понад 2 млрд. умовних упаковок продукції. Компанія працює у 28 країнах світу та обслуговує приблизно 589 млн. споживачів. Coca-Cola HBC пропонує широкий вибір безалкогольних напоїв у різних категоріях: солодкі газовані напої, соки, вода, спортивні та енергетичні напої, чай та кава. Компанія дотримується принципів сталого розвитку з метою створення цінностей для свого бізнесу і для суспільства. Ця політика передбачає задоволення потреб споживачів у виборі безалкогольних напоїв, заохочення відкритих робочих стосунків, ведення бізнесу в умовах дбайливого ставлення до навколишнього середовища та здійснення вагомих внесків у соціально-економічний розвиток місцевих громад.Акції Coca-Cola HBC зареєстровані у преміум лістингу на Лондонській фондовій біржі (LSE: CCH), на Афінській біржі (ATHEX: EEE). Coca-Cola HBC включена до світового індексу сталого розвитку Dow Jones Sustainability та індексу FTSE4Good. Для отримання більш детальної інформації завітайте на www.coca-colahellenic.com.


За додатковою інформацією звертайтеся:

Директор із зв’язків з державними установами та комунікацій
ІП Кока-Кола Беверіджиз Україна
Андрій Бублик
Телефон:
+38 (044) 490-07-07
ccbu@cchellenic.com