Новини

12 квітня 2017

Бізнес Кока-Кола в Україні має значний вплив на українську економіку

Київ, 12 квітня 2017 — 12 квітня у Києві відбувся форум під назвою «Чому прямі іноземні інвестиції важливі?» за підтримки Національної інвестиційної ради при Президентові України. Форум став платформою для обговорення серед медійного кола, держаних службовців та бізнес-сектору питання важливості та необхідності іноземних інвестицій для економіки України та їх сталого залучення.

Під час заходу розглядався вплив іноземних інвестицій на економіку України на прикладі дослідження GfK Ukraine про Систему Компаній Кока-Кола.

За результатами дослідження, незважаючи на складну економічну і безпекову ситуацію, у 2015 році «Кока-Кола» інвестувала в Україні 15 мільйонів доларів та на кінець 2015 року обсяг інвестицій Системи Компаній Кока-Кола в Україні склав 490 мільйонів доларів США, або 1% від загального обсягу прямих іноземних інвестицій в країні.

«Економічний ефект від діяльності Системи Компаній Кока-Кола в Україні ми називаємо „Ефект 12“, що означає, що кожна гривня доданої вартості „Кока-Кола“ генерує близько 12 додаткових гривень для української економіки.», — зазначив Константінос Спанудіс, Генеральний директор Кока-Кола Беверіджиз Україна. Сума усіх доданих вартостей, що утворюються завдяки бізнесу «Кока-Кола», оцінюється дослідженням на рівні 4,9 мільярдів гривень, що відповідає 0,25% ВВП.

Такий ефект став можливим завдяки багаторічним інвестиціям Системи Компаній Кока-Кола у виробництво, маркетинг, дистрибуцію, протягом 25 років роботи в Україні. Окремо слід зазначити соціальний ефект, отриманий завдяки інвестору — робочі місця. Загалом у 2015 році у «Кока-Кола» працювало 1650 працівників. Дослідженням доведено, що 1 робоче місце у Системі Компаній Кока-Кола зумовлює 17 робочих місць на пов’язаних підприємствах.

Юлія Ковалів, Голова офісу Національної інвестиційної ради зазначила, що результати дослідження — яскравий приклад того, наскільки важливі іноземні інвестиції для економіки. «На сьогодні Україна досягла макростабілізації. Але за рівнем ВВП ми значно відстаємо від сусідніх східноєвропейських країн. Основними драйверами, які дозволять нам швидко надолужити відставання, є іноземні інвестиції та експорт. Для істотного зростання українській економіці необхідно отримувати в середньому $7-10 мільярдів прямих іноземних інвестицій щорiчно».

Присутній на Форумі Віктор Галасюк, Голова Комітету Верховної Ради з питань промислової політики та підприємництва зазначив, що зі свого боку всебічно сприятиме підтримці законопроектів, спрямованих на створення сприятливих умов для залучення та підтримки прямих іноземних інвестицій в Україні.

Таку позицію підтримує і Андрій Гундер, Президент Американської торговельної палати, яка опікується питаннями іноземних інвесторів та всебічно представляє їхні інтереси, а також сприяє створенню позитивного іміджу України за кордоном, представляючи найкращі бізнес-кейси та бізнес-практики.

Модератор заходу — громадський діяч, викладач Києво-Могилянської бізнес-школи та Львівської бізнес-школи Українського Католицького Університету Валерій Пекар наголосив, що для нього, важливий не тільки внесок іноземного інвестора у ВВП, а й сам прецедент цього дослідження, яке показує ще й приклад соціально-орієнтованої поведінки бізнесу.

Повна версія звіту

Для довідки:


«Кока-Кола» розпочала свою діяльність в Україні 1992 року. В основу дослідження, проведеного міжнародною дослідницькою компанією GfK, покладено дані Системи Компаній Кока-Кола в Україні за 2015 рік. У 2015 році до складу Системи Компаній Кока-Кола в Україні входили:
«Кока-Кола Беверіджиз Україна» — компанія, яка здійснює виробництво напоїв та їх дистрибуцію в Україні. Окрім безалкогольних напоїв власного виробництва, «Кока-Кола Беверіджиз Україна» виконує дистрибуцію елітних алкогольних напоїв.
«Квас Беверіджиз» — компанія, яка здійснювала виробництво квасу.
«Кока-Кола Україна» — компанія, яка відповідає за маркетинг брендів в Україні.

У Системі Компаній Кока-Кола в Україні працює 1650 працівників, з них близько 1000 — безпосередньо на виробництві. Серед контрагентів «Кока-Кола» — 1400 українських постачальників, що працюють у галузях виробництва цукру, пакувальних і полімерних матеріалів, сокового концентрату.

Продукцію «Кока-Кола» продають 87 000 українських магазинів і ресторанів.


За додатковою інформацією звертайтеся:


Наталія Нікітіна
,
Менеджер із зовнішніх комунікацій ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед»
Телефон: +38 (044) 490-07-07
natalia.nikitina@cchellenic.com