Група компаній

Акції

Проведення рекламних акцій в місцях торговлі дозволяє Кока-Кола Беверіджиз Україна більш тісно спілкуватися зі своїми споживачами, ділити з ними задоволення, що дарує багата палітра смаків продукції підприємства.

Такі акції надають споживачав відмінну можливість взяти участь у різномайнітних спортивних конкурсах, культурних подіях, насололджуючист при цьому смаком улюблених напоїв.

Візьми додому Coca - Cola – створи настрій!

Основна ідея якої полягає в тому, що створити свято вдома легко! Все, що для цього потрібно – гарна компанія, легкі закуски та улюблений напій! На телебаченні з'явилась серія кумедних 15-хвилинних рекламних роликів, які демонструють різні способи веселого відпочинку вдома разом із улюбленим напоєм Coca-Cola. Окрім того,для споживачів було створено окрему акцію, у результаті якої було розіграно 50 домашніх кінотеатрів та 50 000 мультипаків Coca-Cola.

Coca - Cola відкривай! Свято наближається!

За понад 125-літню історію свого існування Coca-Cola стала традицією і невід'ємною частиною новорічних свят в усьому світі, і в Україні також.

А 2009 року Coca-Cola запропонувала цілу низку сюрпризів для всіх споживачів. Серед них – новорічний святковий чарівний ролик з казковою піснею, в якій основним мотивом звучало "Свято наближається!", що вже не перший рік приносить святковий настрій до українських родин. Але цього разу не лише на телебаченні.

Цю пісню можна було почути ще й з радіо та в Інтернет. Окрім цього, в супермаркетах було розміщено незвичайні дисплеї у формі санчат з полярним ведмедиком, який доставляє святкову продукцію на кожний святковий стіл, і усі бажаючі мали змогу сфотографуватися з цим казковим новорічним героєм. А при купівлі самої продукції Coca-Cola – ще й отримати гарантований новорічний подарунок та взяти участь у розіграші домашнього кінотеатру.

Близько 70 тисяч споживачів взяли участь в акції; поміж них було розіграно 23 домашніх кінотеатри.

Burn-події 2009

У жовтні 2009 року Burn запустив першу в історії енергетичних напоїв в Україні загальнонаціональну акцію з унікальними SMS кодами під ключиками «Додай Вогню Burn». Учасники акції мали можливість вигравати щодня стильні футболки та MP-3 плейери, а головними призами кожного з 8 –ми тижнів акції була подорож на двох на Гоа – місце нескінченних вечірок!

Підтримка найгучніших музичних подій стала вже традицією для Burn. Так, у червні Burn підтримав найгучніший у 2009 році рейв у закритому приміщенні – Концерт DJ Tiesto, що зібрав під одним дахом біля 18 000 відвідувачів.

Вже 6 років поспіль Burn є надійним патнером наймасштабнішого на пост – радянських просторах події під відкритим небом – фестивалю електронної музики «Республіка КaZантип – Z17», який 2009 року відвідало близько 70 тисяч шанувальників електронної музики з усього світу. 2009 року на Z-17 разом з Burn відіграли свої сети найвідоміші DJ-ї планети: Paul van Dyk та Armin Van Buuren.

На початок сторінки

Related links