Розвиток суспільства

Протягом усієї діяльності в Україні метою Компанії було створити смачний український продукт та зробити внесок до розвитку українського суспільства та його культури, адже Кока-Кола в Україні – це компанія, в якій працюють українці, які виробляють продукт з українських інгредієнтів для українських споживачів.


Частина нашої глобальної стратегії розвитку — розвиток місцевої громади та задоволення її потреб. Ми підтримуємо низку проектів у цій сфері, зокрема:

Пресс-клуб «Аква»

Прес-клуб о «Аква» рганізовується Асоціацією видавців періодичної преси України та Спілкою споживачів України у партнерстві з ТМ BonAqua та Водно-інформаційним центром. Під час засідань журналісти мають змогу безпосередньо поспілкуватися з відомими вченими та експертами на теми управління водними ресурсами, споживання питної бутильованої води та обговорити інші актуальні довколаводні питання, щоб бути професійно обізнаними і доносити правдиву інформацію до громадськості.

Етнофестиваль «Країна мрій»

«Країна Мрій» — це міжнародний етнофестиваль, який є визначною подією для українського суспільства. Його метою є не лише відродити давні українські традиції та фольклор, але й ознайомити українського глядача з елементами етносу інших народів. Засновником його є відомий український співак та лідер гурту «Воплі Відоплясова» Олег Скрипка.

2007 року Кока-Кола в Україні стала партнером фестивалю «Країна Мрій». Компанія надзвичайно пишається цим партнерством, оскільки Кока-Кола прагне дарувати українцям унікальні події та свята.

«Країна мрій» — це справжнє свято, і більшість відвідувачів приходять сюди у вишиванках та навіть повних українських традиційних строях.

Щороку фестиваль «Країна мрій» відвідує близько 200 тисяч осіб.

На початок

 

посилання по темі