Екологічні водні проекти

Ми надзвичайно відповідально ставимось до водних ресурсів та управління ними.


Ми працюємо над тим, щоб досягнути «нульового рівня» використання води – тобто повертати в природу таку ж кількість чистої прісної води, яку ми використовуємо у приготуванні наших напоїв.

Окрім того, мі підтримуєму низку соціальних заходів, що сприяють відповідальному ставленню до водних ресурсів.

Нашою флагманскою програмою у цій сфері є партнерство з програмою «Зелений Дунай», у який Україна активно співпрацює з девятьма країнами. Ми організуємо святкування Дня Дунаю щороку, допомагаючи людям зрозуміти значення цієї річки у їхньому житті та важливість її збереження.

Ми постійно зменшуємо використання води у нашому виробництві, докладаючись до бережливого використання місцевих водних ресурсів. Співпрацюючи із державними закладами та суспільними організаціями, ми допомагаємо підвищення рівня освідченності громади у цій сфері.

ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна» щорічно бере участь у міжнародному конкурсі Stockholm Junior Water Prize.

У 2009 році система Coca-Cola в Україні підписала Меморандум про кооперацію з Водним Інформаційним Центром.

«День Дунаю»

1 червня 2005 року з метою спільного захисту та збереження ріки Дунай був підписаний Меморандум порозуміння між Міжнародною комісією із захисту ріки Дунай (International Commission for the Protection of the Danube River — ICPDR), rомпанією The Coca-Cola Company і її найбільшим європейським ботлером Coca-Cola Hellenic.


Партнерство Coca-Cola, за цим меморандумом, передбачає тісну співпрацю з місцевими урядовими та неурядовими структурами з метою організації та проведення низки заходів, присвячених Дню Дунаю. Усі ці заходи спрямовані на розробку навчальних матеріалів на тему Дунаю, а також підтримку освітніх та екологічних проектів, що охоплюють шість європейських країн (Болгарію та Румунію, Сербію та Чорногорію, Словаччину та Україну), де протікає ця річка, і де Компанія Кока-Кола розвиває свій бізнес. Ініціатива екологічних проектів Кока-Кола — це приклад відповідального ставлення до довкілля та обов’язку Компанії зберегти екосистему Дунаю.

25 червня 2011 року представниками Міністерст Охорони довкілля Румунії, Сербії, Словаччини, Угорщини та України відбулося урочисте встановлення табличок на витоку Тиси від, що знаменувало собою важливість співпраці між усіма країнами басейну цієї мальовничої річки задля її збереження.

26 червня у с. Ясіня пройшов фестиваль «Тиса – молодша сестра Дунаю», програма якого включала у себе конкурси дитячої творчості «Екологічна реклама» та «Битва за воду»; кулінарний конкурс; конкурс пісень, танців та інших видів творчості школярів на тему збереження природи «Тиса має талант»; загально-дунайський конкурс «Дунайський митець» - конкурс художніх виробів з матеріалів, знайдених на берегах річок.

«Кожна краплина має значення»

«Кожна краплина має значення» - це міжнародний проект, започаткований Компанією Кока-Кола та Програмою Розвитку ООН, який покликаний сприяти вихованню відповідального ставлення до води. Проект працює в декількох країнах, таких як Казахстан, Вірменія, Румунія, Хорватія та Туреччина, а від 2009 року і в Україні.


Метою проекту «Кожна краплина має значення» в Україні стало відновлення і захист природних джерел та створення навколо них зон відпочинку через активне залучення місцевих громад. Таким чином, організатори проекту прагнуть сприяти розвитку екологічної культури та підвищенню громадської обізнаності щодо збереження та захисту довкілля.

Відновлення природних джерел

У лютому 2009 року у рамках організованого нами конкурсу, який тривав один місяць, з усієї України було отримано від українських місцевих громад більше 200 листів з фотографіями джерел, що потребують відновлення.

Громади, що перемогли у конкурсі, копменсували 10% від вартості відновлення джерел, решту витрат взяла на себе Coca-Cola в Україні та партнери програми.

Під час відновлення джерел для дітей у школах проводилася пізнавальна програма «Неймовірні якості води», що демонструвала надзвичайні властивості звичайної води.

У рамках «Кожна краплина має значення» було відновлено 15 джерел у Львові, Миколаєві, Рівному, Сумах, Вінниці, Житомирі, Кировограді, Тернополі, Чернігові та Києві.

Співпраця з Водно-інформаційним центром

2009 року Компанія Кока-Кола в Україні підписала Меморандум про співпрацю з комунальним Компаніям «Водно-інформаційний центр», відомим для киян та багатьох гостей міста як Музей води.


Ця співпраця, спрямована на забезпечення розуміння кожною особою проблем водного середовища та зміну ставлення до водних ресурсів, стала взаємовигідною, адже об’єднала зусилля Компанії, яка провадить громадську діяльність у цьому напрямі, та Музею, метою діяльності якого є підвищення обізнаності громадськості щодо збереження та захисту природних водних ресурсів і навколишнього середовища.

Першим спільним заходом стало проведення Дня відкритих дверей у Водно-інформаційному центрі з нагоди Дня води 22 березня 2009 року. Такі ж Дні відкритих дверей з розважальною програмою від Компанії Кока-Кола було проведено і з нагоди Дня Києва наприкінці травня та Дня Незалежності України.

Близько 2000 осіб у День відкритих дверей безкоштовно відвідують експозицію Музею, де отримують корисну і цікаву інформацію про воду та раціональне використання водних ресурсів.

На початок